Przechyl telefon, aby uniknąć potoku piłek
Włączenie akcelerometru do iPhone'a otworzyło deweloperom drzwi do tworzenia naprawdę wyjątkowych i interesujących gier.
Falling Balls to bardzo prosta gra, która wykorzystuje akcelerometr jako metodę sterowania. Szereg różnych rozmiarów kulek spada z nieba i odbija się od ziemi. Twoim zadaniem jest powstrzymanie ich przed uderzeniem, przechylając telefon w lewo i w prawo, aby poruszyć swojego małego ludzika.
Falling Balls to podejście do wszystkiego, a nie tylko do rozgrywki. Grafika jest tak prymitywna, że wygląda, jakby została narysowana przez dziecko. Nawet efekt rozprysku krwi, gdy twoja postać zostanie trafiona, jest wykonywany bardzo prymitywnie.
Nie ma opcji gry, o których można by mówić, ani tabeli najlepszych wyników, tylko pojedyncza liczba najlepszych wyników w górnym rogu ekranu. W rzeczywistości jedynym godnym uwagi aspektem prezentacji gry jest przezabawny, „boczący” dźwięk, jaki wydają piłki, gdy uderzają o ziemię.
Nie zrozum mnie źle, spadające kule to dobra, nieszkodliwa zabawa typu pick-up-and-play, ale nie ma w tym żadnej głębi i ostatecznie staje się nużąca i powtarzalna.
Pełne przepisanie w OpenGL dla lepszej wydajności i odpowiedzi Podstawowa gra wygląda i działa tak samo jak oryginalna Błyszczący nowy interfejs użytkownika
Zmiany
Pełne przepisanie w OpenGL dla lepszej wydajności i odpowiedzi Podstawowa gra wygląda i działa tak samo jak oryginalna Błyszczący nowy interfejs użytkownika
Opinie użytkowników o Falling Balls
Czy próbowałeś Falling Balls? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!